Yritysesittely - Digimarkkinointi Kielo

Digimarkkinointi Kielon tarkoituksena on auttaa pienyrityksiä ja yrittäjiä pääsemään markkinoinnissaan seuraavalle tasolle. 

Kuksa, missä on kahvia ja sen alla kukkia. Kahvikupin edessä näppäimistö.

Yritysajatus lähti liikkeelle digimarkkinoinnin opintoja suorittaessani. Markkinointipalveluita tarjoavia yrityksiä löytyy pilvin pimein, mutta mielestäni monet ovat isommille yrityksille suunnattuja. Entäpäs ne pienemmät yritykset, jotka eivät vielä voi tai tahdo ulkoistaa koko markkinointiaan?

Opintojeni aikana tuli vastaan paljon uusia termejä ja monimutkaiselta kuulostavia asioita, mitkä osoittautuivat käytännössä helpommiksi kuin miltä kuulostivat. Huomasin  ajatuksen, että muotoilin termit itselleni käytännönläheisemmin "auki", jolloin minun oli helpompi myös itse toimia. Siitä se ajatus sitten lähti. 

Digimarkkinointi Kielon visio

Yritykseni tavoite on auttaa pienempiä yrityksiä saavuttamaan tuloksia markkinoinnilla lisäämällä yrittäjän omaa tietotaitoa.

Vaikeiden termien käyttöä yritän vältellä ja silloin kun niitä käytän, pidän huolen että, olen avannut niiden merkityksen mahdollisimman laajasti. 

Yrittajaesittely-Heidi-Rissanen-Digimarkkinointi-Kielo

Yrittäjäesittely

Olen Heidi Rissanen, Digimarkkinointi Kielon yrittäjä. Tekemisessäni näkyy vahvasti ihmisläheisyys, kiinnostus uusia asioita kohtaan sekä luotettavuus.

"Yhteistyössä on voimaa" tarkoittaa minulle sitä, että kahden eri alan ammattilaisen tietojen yhdistäminen opettaa molempia ja saavuttaa oikeita tuloksia. Kaikkea ei ole viisasta edes yrittää tehdä yksin. Ja tässä tulostavoitteellinen ajattelutapani ei ole ollenkaan haitaksi.

Minulla on aina ollut luontainen tarve ottaa asioista selvää juurta jaksaen. Jatkuvasti muuttuvassa digitaalisessa maailmassa, on paljon hyötyä siitä, että on kiinnostunut tutkimaan uusia asioita ja valmis oppimaan tekemällä. 

Luotettavuus on sitä, että voin suosiolla sanoa, ettei Roomaakaan rakennettu päivässä. Haluan yhteistyössäni saavuttaa molemmin puolisen luottamuksen ja pyrkiä tekemään tavoitteet mahdollisimman realistisiksi. Pidän tärkeänä yrittäjän tapaamista ennen sopimuksen tekoa, jotta voimme puolin ja toisin olla luottavaisin mielin yhteistyön kannattavuudesta.

Miten yhteistyö käytännössä toimii

Palveluissani tarjoan yrittäjälle aina opastusta, miten hyödyntää tilaamiaan palveluita mahdollisimman pitkälle omassa tekemisessään. Näin ollen tuloksia saavutetaan myös pitkällä tähtäimellä. Lähtökohtana on orgaanisen näkyvyyden aikaan saamisessa, sillä tiedän, että maksettujen mainoksien kustannukset nousevat helposti suuriksi. Orgaaninen näkyvyys tarkoittaa, että yritys löytyy esim. Google haussa, ilman maksettua mainontaa. 

Ajan säästäminen oikeissa kohdissa maksimoi kustannustehokkuutta. Pyrin räätälöimään mahdollisimman helposti toteutettavat palvelut yksilöidysti yrittäjän oman lähtötason huomioon ottaen. Markkinointi on paljon aikaa vievää ja uskon vahvasti yhteistyön voimaan. Jos yrityksen markkinoinnilliset työt jaetaan osaamisen mukaan yrittäjän ja markkinoinnin palvelun tuottajan kesken, saadaan aikaan tuloksia.

Pidän tärkeänä vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa, jolloin yhteistyöllä saavutetaan parhaimmat tulokset. Palveluni on rakennettu niin, että aloitamme suunnitellun yhdessä ja selvittämme onhan molemmilla samanlainen näkemys asiasta. Kun digitaalisesti tuotetut tuotteet palautetaan asiakkaalle, opastan ja annan käytännön vinkkejä lisänä palvelua. Haluan huolehtia, että haluttuihin tavoitteisiin päästään ja minuun saa matkan varrella helposti yhteyden, jos ilmenee kysyttävää tai tarvitaan vauhdissa muutoksia suunnitelmiin. 

Kuvassa tuoli, minkä päällä ipad ja kuulokkeet. Kuvastaa verkkotapaamista.

Omat yhteistyöverkostoni

Luotettavuuden osalta haluan pitää huolen siitä, että asiakastyöt valmistuvat ajallaan tapahtuipa mitä tahansa. 

Minulla on muutamia digitaalisen markkinoinnin yrittäjiä, joiden kanssa teemme yhteistyötä aina tarpeen tullen. 

Käytännössä tämä tarkoittaa asiakkaalle sitä, että voimme jaotella töitä tekijöiden vahvuuksien mukaan. Asiakas saa aina parhaat palat, eli ammattitaidolla tuotetut palvelut yhden katon alta ja yhdellä laskulla. 

Kristiina Tuomiseen tutustuin  digitaalisen markkinoinnin opintojeni aikana. Hän on ollut minulle tärkeänä taustatukena yritykseni ja ideoideni suunnittelussa. 

Kristiinan kanssa olemme samalla aaltopituudella siitä, miten työskentelemme ja millaisia tuloksia haluamme saavuttaa. Etsimme inspiraatiota yhdessä ja toteutamme ideat, katsomalla digitaalista markkinointia samanlaisten linssien läpi. 

Häneen pääset tutustumaan osoitteessa https://www.kukkakirjuri.fi/

Kaksi digitaalisen markkinoinnin yrittäjää suunnittelemassa yhdessä.

Ota rohkeasti yhteyttä

Jos mietit oman yrityksesi markkinointia ja mitä toimenpiteitä se mahdollisesti vaatisi, ota yhteyttä matalalla kynnyksellä. Voimme tarkastella yrityksesi verkkosivuja, verkkokauppaa, verkkonäkyvyyttä (SEO) ja sosiaalisen median tilejä ja katsoa yhdessä, mitä keksimme. 

Varaa ilmainen verkkotapaaminen

säköpostilla heidi.rissanen@digimarkkinointikielo.fi

WhatsApp:lla 045 7870 3040

tai 

käy täyttämässä Ota yhteyttä - lomake ja palataan asiaan mahdollisimman pian!

Ota yhteyttä 

Aurinkoista viikkoa toivottaen 

Heidi Rissanen

 

Verkkokauppa