Pienyrityksen markkinointi

Tarjoan markkinoinnin palveluja, jotka on suunniteltu sopimaan täydellisesti juuri sinun pienyrityksesi tarpeisiin. Alla listattuna laaja valikoima vaihtoehdoista, jotka muokattavissa yrityksellesi sopivaksi.

Vaihtoehtona on, että yrittäjä voi hankkia itselleen ohjausta vain tietylle osa-alueelle ja hoitaa markkinoinnin itse. Tämä antaa yrittäjälle mahdollisuuden kehittyä markkinoinnin osaajaksi samalla, kun markkinoinnista tulee kustannustehokasta.  

Aloita ottamalla yhteyttä ja mietitään, mikä olisi paras kokonaisuus, jotta markkinointi olisi mahdollisimman kustannustehokasta.

  • Verkkosivut/verkkokauppa
    • verkkosivujen hakukoneoptimointi
    • verkkokaupan rakenteen suunnittelu
    • käytettävyyden testaus
    • visuaalisen ilmeen suunnittelu
    • ohjausta verkkokaupan sisältöön
  • Hakukoneoptimointi / SEO:
    • verkkokaupan/verkkosivujen rakenne
    • verkkokaupan tuotekortit
    • verkkosivujen blogiartikkelit
    • ohjausta hakukoneoptimointiin
  • Sosiaalinen media
    • sisällöntuotanto
    • julkaisukalenteri
    • sisällön suunnittelu
    • ohjausta sosiaalisen median käyttöön
  • Graafinen suunnittelu:
    • yrityksen värikartta
    • graafiset tuotannot
    • sosiaalisen median julkaisupohjat
    • verkkokaupan/verkkosivujen bannerit
    • yrityksen moodboard
  • Analytiikan seuranta
    • verkkosivujen analytiikka
    • Instagram ja Facebook -tilien analytiikka
    • ohjausta analytiikan seurantaan

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä ja jutellaan lisää! Yhteydenotto ei sido sinua eikä yritystäsi mihinkään. Kartoitetaan ensin olisimmeko hyvä "työpari" toisillemme.

Tee se itse-markkinointi

Yrittäjille, jotka tarvitsevat ohjausta vain tiettyihin pulmiin, mutta voivat toteuttaa markkinointinsa itse. Alla olevat vaihtoehdot toteutetaan kahtena tunnin mittaisena verkkotapaamisena ja niiden aikana yrittäjä saa opastusta haluamaansa aiheeseen.

Apua someen

Apua someen -opastuksen tarkoituksena on lisätä yrittäjän omaa tietotaitoa, jotta hän voi saavuttaa tekemisellään parempia tuloksia. Aiheena voivat olla esimerkiksi: julkaisut, sisällöt, strategiat, miten seurata analytiikkaa, miten tehdä reelsejä tms. Jos yritykselläsi on jokin tietty pulma, voit kysyä juuri sinun mieltäsi askarruttavaan aiheeseen opastusta. Kaksi erillistä tuntia toteutetaan verkkotapaamisena.

Täältä voit ostaa ohajuksen heti Apua someen

Apua verkkosivuihin

Apua verkkosivuihin -opastuksen aikana käydään läpi perusperiaatteita, mistä verkkosivunäkyvyys rakentuu. Mihin on tärkeä kiinnittää huomiota, jotta verkkosivusi näkyisivät Google-hakutuloksissa? Miten lisätä myyntiä muokkaamalla verkkosivujen rakenne käyttäjäystävällisemmäksi?  Voimme myös keskittyä ohjauksessa vain yhteen osa-alueseen esimerkiksi hakukoneoptimointiin.

Opastuksen tarkoituksena on lisätä yrittäjän omaa osaamista, jotta hän voi omalla tekemisellään parantaa näkyvyyttä ja tehostaa digimarkkinointia. Kaksi erillistä tuntia toteutetaan verkkotapaamisena.

Täältä voit ostaa ohajuksen heti Apua verkkosivuihin

Digimarkkinoinnin työkalut

Digimarkkinoinnin työkaluja on olemassa valtavasti ja ne on hyvä valita omiin käyttötarkoituksiin sopiviksi. Jos etsit käyttöopastusta sovelluksiin, voit ostaa verkko-ohjauksen tiettyyn työkaluun keskittyen. Alla lueteltuna muutama esimerkki sovelluksista, joita itse käytän aktiivisesti:

  • Illustrator ja Illustratorin generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen
  • Photoshop ja Photosopin generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen
  • Adobe Express
  • Canva 
  • CapCut (video editori esimerkiksi reelsien tekoon)
  • ChatGPT (tekoäly tekstin tuotantoon)

Jos et vielä tiedä sopisiko palvelu sinun yrityksellesi, ota yhteyttä rohkeasti ja varataan ilmainen verkkotapaaminen.  Katsotaan voisinko olla sinulle avuksi.

Digiterveisin Heidi Rissanen

Verkkokauppa